dimecres, 16 d’abril del 2014

Sortida a Capocorb

Amb aquesta sortida donarem per acabat el segon trimestre: ha estat un període ben intens de feina i nous aprenentatges que continuaran durant el mes de maig!
És moment de no afluixar i donar el màxim de nosaltres mateixos... Descansau però també dedicau una estoneta a fer feina diàriament.


Nota als pares: Les tasques de Pasqua estan pensades per a què es facin de manera pautada i diària. Seria un error voler fer-ho tot el mateix dia. Aquestes feines s'han d'anar entregant durant la primera setmana, així doncs, cal fer una bona planificació. Si teniu dubtes, consultau el calendari i l'Edmodo.
Bones vacances!

8 comentaris:

clara ha dit...

perfecte

Unknown ha dit...

Li diré als meus pares!!

Unknown ha dit...

La bicicletada hem va agradar molt perque aixi fas ejercici amb tot el cos,l'any que ve ho tornaré a repeti-ro!!!

Anònim ha dit...

Hola soc na Marta es vera super divertit mai avia fet tants quilometres ni en bici no amb rres i ademes vaig poder aguantatr tot el cami pero una mica cansada

Sarita vidal. ha dit...

Hola me a ancantat un poc cansat pero divertit
menosmalque na Isabel me esperava i ma anivava.

Unknown ha dit...

M´ancantat pero estic molt cansat

Unknown ha dit...

M'e va agradar molt la BICICLETADA pero estic agotada i faig poquets deures cada día.



BONES VACANSES DE PASCO

Unknown ha dit...

Hola! Soc na Laura. El dia de la bicicletada que vàrem fer tots junts va ser molt divertit. Vàrem anar per un carrer que em va agradar. La veritat és que el meu pare i jo feim més quilòmetres però igualment va ser un dia esgotador.