dijous, 3 d’abril del 2014

Jornada literària sobre el còmic

Dimecres dia 2  vàrem poder gaudir d'una jornada ben cordial i divertida sobre el còmic: l'excusa va ser l'aniversari de na Mafalda i amb aquest motiu ens vàrem juntar amb els nins i nines de tres anys  per felicitar-la a través de les nostres il.lustracions!
Més endavant les penjarem i les podreu gaudir... Mentre això arriba, podeu llegir els nostres comentaris!

DIARI D'AULA!

Avui 2 de Abril em toca fer un altre diari d'aula!

Avui ha estat un dia molt divertit, primer hem anat a la classe dels nins de tres anys i després  hem ensenyat als nins petits com es feia un còmic amb N'Spiderman,els Barrufets i na Mafalda i hem fet això perquè na Mafalda fa 50 anys que va ser creada.

Hem fet un òmic molt molt divertit!

Després hem anat al pati, després del pati hem fet anglès i ens han donat les notes.
Coloma Martínez
Per cert, si voleu veure més coses sobre en Pepmi, l'il.lustrador que ens va visitar, podeu consultar el seu bloc...

Bloc d'en Pepmi -- il.lustrador

23 comentaris:

Unknown ha dit...

Hem va encantar treballar amb l'Ivan
era moniiissim

Unknown ha dit...

Les jornades literaries varen estr molt divertides.Primer varem anar a la clase de 3 anys i cada un va agafar dos nins i en varem posar a fer feina,l'escola a quedat molt chula!!

ian ha dit...

va ser divertit y sa meva parella es noia com la meva germana

Shalim mohamed jiménez ha dit...

Vaig enar a la classe de 3 anys m'agruadat molt i m'ha tocat amb un amic que es nom Arturo.

Unknown ha dit...

M`ha encantat trebellar amb n´ Andrea i n´Alejandro

Unknown ha dit...

m'agradat molt el treball amb na Nora era molt tímida però va fer bon treball.

Unknown ha dit...

M'ancantat lo del comic,amb na Daniela

Unknown ha dit...

Lo del comic va se lo mas i mes en els nins petits

Unknown ha dit...

Me a encantado estar con los siños pequeños son todos muy guapos y majos especial mente paulita:)

Unknown ha dit...

Me a encantado estar con los siños pequeños son todos muy guapos y majos especial mente paulita:)

Unknown ha dit...

N'Adrian i en Raul eren super divertids i te feien riure molt n'Adrian va dibuixar n'spiderman de taronja!jajjajajajaj

Alejandra ha dit...

La jornada ha estat genial i els meus compains de 3 anys es nomien Lluis i Samuel.

Sarita vidal ha dit...

El taller de comic amb els nins de 3 anys a estat molt divertit pero la meva conpañera q se nomia Lorena no xarrava molt.

Unknown ha dit...

Els meus companys no se turaben peró ha estat molt divertit

Unknown ha dit...

A mi m'agradat per que hem ajudat als nins petits i moltes coses.
Ela nins petits han intat...

Unknown ha dit...

HOLA SOC NA MARTA ME HA ENCANTAT FER LA JORNADA LITERARIA I ME HA ENCANTAT TREBALLAR AMB LA MEVA COMPAÑA CLHOE
ADEUUUU!!!!!

Anònim ha dit...

tyfu,v,b.lk

Anònim ha dit...

hola que hace

Anònim ha dit...

gygyu

Anònim ha dit...

Hola ma veren agradar molt les jornades

Anònim ha dit...

me an ancantat

Anònim ha dit...

fjher,hsdmfhermgjeudhjwkleidjh

Anònim ha dit...

viva les jornades