dimarts, 1 d’abril del 2014

Benvinguda Isabel!

Des d'ahir comptam amb la presència de na Isabel a dins la classe. És la nova mestra ajudant que durant unes setmanes realitzarà les pràctiques amb nosaltres... Esperem que se'n dugui un bon record de tots nosaltres i tots poguem aprendre molt!
Benvinguda!!
Aquí teniu el diari d'aula d'avui en què ens ho conta en Santi...
Hola sóc en Santi i aquest és el meu diari d´aula:
Avui a classe ha vingut una "profe" nova i estarà amb nosaltres un mes, i hem
estat una hora fent un joc molt divertit amb na Jero i amb ella. Després hem corregit el deures de "Llegim en parella"  i després hem anat a la classe del nostre company per fer la lectura. A la classe de música hem cantat cançons amb
la flauta. ¡ ADÉUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Santi Lucha

19 comentaris:

clara ha dit...

Tindre pena si sen va

clara ha dit...

ningu parla

Unknown ha dit...

Benvinguda isabel!!

Unknown ha dit...

Hola soc na laura i ma agradat molt que alli bingut na Iasbell

Unknown ha dit...

Benvinguda esper que estiguis agust aqui!

ian ha dit...

isabel no es vui que es vagi per que ens aguda molt

Unknown ha dit...

benvinguda isabell !!.Espero q te quedis molt de dies .

Unknown ha dit...

Hola som na Lorena m`ha encantat que na Isabel vengui

Anònim ha dit...

me agustado mucho que porfin alla venido

Unknown ha dit...

Esper que et decidesquis a ser professora i que vagi molt bé. :)

Unknown ha dit...

M'agradat molt que vengi na Isabel!
Estic contentima de que estigi aqui.
Esper que no senfa di molt :(

Anònim ha dit...

benviguda Isabel gracies per sa teva ajuda

Shalim mohamed jiménez ha dit...

Benvinguda Isabel esper que no ets vaguis nunca.

Unknown ha dit...

Benvinguda Isabel

Sarita vidal ha dit...

Hola me a encantat que na Isabel venges, es super aguda

Unknown ha dit...

Hola Isabel benvinguda a la nostra escola CP Badies.
M'agrada que estiguis aqui pero lo que no m'agrada es que ets del Barcelona i el millor equip es el Real Madri.

Unknown ha dit...

beninguda isabel

Unknown ha dit...

Estic molt contenta amb na Isabell per que m'ajuda molt i es simpatica

Alejandra ha dit...

N´Isabel es molt amable i comprensiva.
Quina pena que nomes estigui 5 setmanes.