divendres, 21 de març del 2014

Setmana extraordinària

Aquesta setmana ha estat molt especial! Hem rebut la visita de persones externes a l'escola que ens han vengut a contar diferents coses...
Na Marga ens va venir a parlar dels aliments de les Balears i el benefici que suposa el seu consum...
 N'Alfonso ens va recordar la importància del respecte per les normes de circulació quan anam amb la bicicleta o caminant...
 I en Pepmi ens va explicar una sèrie de truquis ben professionals per aprendre a dibuixar un poquet millor...
En definitiva, una setmana ben completa que ens ha aportat moltes coses.
Deixau el vostre comentari contant-ho!!

11 comentaris:

Unknown ha dit...

Aquesta setmana m'ha agradat molt!!!!!!

Unknown ha dit...

A jo tambe ha estat genial!!!

Alejandra ha dit...

Jo no ha estat al derrer peró lo altre a estat molt divertit

AMR:)

Unknown ha dit...

Aquesta semana a estat super chula nomes que m'auria agredat cambiar colcunes coses.

ADEU!!!!!!!!!!!

Unknown ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Unknown ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Unknown ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Unknown ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Unknown ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Unknown ha dit...

Hola jo som na Lorena i a jo m´ha encantat sobre tot el del comic.
Lorena Matas Lobo.

Eliana ha dit...

Me a encantado aprender tantas cosas con las visitas que nos en echo