divendres, 21 de març del 2014

Els drets dels infants

Fa un parell  de sessions que dedicam el temps de Ciutadania a parlar dels drets dels infants... Avui hem reflexionat sobre el dret a la identitat, el dret a no ser discriminat i el dret a l'educació.
Com que el document que hem vist a classe era de molt mala qualitat, en deix un altre que parla del mateix tema però amb una major qualitat d'imatge i so.
Estaria molt bé que el véssiu amb els vostres pares i deixàssiu la vostra reflexió en forma de comentari.
Bon cap de setmana a tots!!

8 comentaris:

Unknown ha dit...

No m'ha agradat la situació d'aquests nins d'altres païssos. M'agradaria que els governs d'aquests païssos els ajudassin.

Alejandra ha dit...

Jo crec que es injust que aquets nins hagin de pasar per perills per anar a l´escola .
:(
AMR :)

Unknown ha dit...

Els infans tenen uns drets pero quasi mai se compleixen.

ADEU!!!!!!!!!!!!!

Unknown ha dit...

Ha mi no magradaria pesa 730 pics per na a s´escola i sort que nosaltres tenim cocho que alomigo tambe nos podria pasa lo mateix

Unknown ha dit...

Hola som na Lorena i a jo aixo no hem pereix normal perque aquell pais pot ser ric per colcuns pero per altres no .

Unknown ha dit...

Pobre gent

clara ha dit...

em dona pena

Unknown ha dit...

Que pena no m'agrada la seva situacio