dimarts, 23 de juny del 2015

A reveure!

Després de dos anys de compartir estones de tot color ha arribat el moment de prendre el vol. Enrere queden activitats i exercicis, llibres i ordinadors, rialles i molèsties... Però els bons moments compartits entre tots sempre ens acompanyaran. Recordem que podrem parlar dels moments bons i dels no tan bons, dels moments especials i d'aquells que han destil·lat una mica d'avorriment, dels moments graciosos en què no hem pogut aturar de riure en una bona estona, i dels moments seriosos en què han sortit les llàgrimes de ràbia, d'impotència, de tristor o simplement d'incertesa; de les noves experiències i dels descobriments de nous reptes personals...Tot això ha conformat les nostres hores a la darrera classe del pis d'adalt!
Tots som conscients que des del primer dia que ens vàrem conèixer fins arribar aquí on ens trobam ara, hem anat canviant... La majoria de nosaltres per ser millors!
Millors estudiants, millors companys, millors col·laboradors, millors fills, millors amics, millors confidents i esper, també... millors mestres!!
En definitiva, hem anat madurant com a persones i per tant, això ens ha fet créixer!!
No oblideu que ara tancam una etapa però en comença una altra igualment important en què tot el que hem acumulat durant aquests darrers anys marcarà el que serem al futur.
Ja us he dit que la vida és plena de reptes que podeu aconseguir a base d'il.lusió, constància, perseverança i paciència... i estic segura que ho aconseguireu!!
I a vosaltres pares i mares, gaudiu dels vostres "tresors" tot el temps que  pogueu  perquè vertaderament val la pena!
Ha estat un vertader plaer compartir aquests dos anys amb tots vosaltres, Sempre hi haurà un raconet al meu cor destinat al vostre somriure!
Amb els meus millors desitjos, Jero.

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Hola jero:Gracias por el trabajo que has hecho con Sergio ,un saludo y que pases un BUEN VERANO.

Paula M ha dit...

Estoy leyendo esto de nuevo con mis casi quince añazos, yendo a tercero de la ESO y me falta poquito de llorar de nostalgia, fueron unos muy buenos años. Algunos de mis mejores amigos en ese tiempo ya no son tan cercanos, a gente que entonces odiaba he llegado a quererlos y ha aparecido gente en mi vida que es sencillamente nueva, con algunos me llevo bien, con otros mal y a otros ya me veo obligada a echarlos de menos pues nuestros caminos se cruzaron durante menos tiempo del que me habría gustado. Los estudios también han cambiado, los ochos, la frustración y las dudas sobre mi capacidad son cada vez más frecuentes.
Incluso mis aficiones son distintas ahora de como eran entonces: me gusta más narrar historias, he mejorado en el dibujo, estoy intentando aprender guitarra y me metí hace unos años en el mundo de la animación, con la diferencia de que yo ya no era sólo la espectadora.
Todo esto me hace ver las vueltas que da la vida, no son pocas las veces que desearía volver a los años en los que se hicieron estas fotos, todo era más sencillo, tenía menos preocupaciones y no me importaba tanto lo que la gente dijera de mí, ni quedar en ridículo, ni tener la cantidad desmesurada de trabajo que hay en el instituto. Echo mucho de menos ese tiempo.

Ni siquiera sé si aún hay alguien leyendo lo que se comenta aquí, pero bueno, en conclusión: disfruté muco mis años en primaria y me pasaré a visitar la escuela una vez más en cuanto pueda, quiero volver a ver a todos mis antiguos profesores (daros por aludidos si lo leéis)