dimecres, 25 de març del 2015

Viatge d'estudis

Aquí tenim les primeres imatges del nostre viatge d'estudis: com a professors creim que ha estat una experiència inoblidable que els nostres alumnes han gaudit i a la vegada aprofitat per conèixer una nova ubicació, descobrir les seves possibilitats, conviure d'una altra manera amb els seus companys, conèixer els seus mestres des d'un altre punt de vista... En definitiva, una oportunitat esplèndida per augmentar la confiança en si mateixos, guanyar  en autonomia i descobrir la importància de les bones maneres en la relació amb els altres.
I a vosaltres pares i mares, gràcies per dipositar una vegada més la vostra confiança en nosaltres!
Alejandro, Maria i Jero.

Primeres fotos del nostre viatge

14 comentaris:

Susana mateu ha dit...

Gracias por premiar a nuestros niños con unos días que no olvidaran y que lesbservira de experiencia , sois un gran equipo no cambies nunca.

Unknown ha dit...

Hola Soc na Marta Crespo Aquest viatge no me l'esperava tan divertid sempre cuan estau vosaltre les coses es fan de manera súper divertides.Mai me HO podría aver Passat millor que amb vosaltres.MOLTES GRACIES A NA JERO,MARÍA I ALEJANDRO PER AVER ESCOLLIT AQUEST ALBERG TAN DIVERTIT I GRACIES A VOSALTRES MOS HO HEM PASSAT DE MARAVILLA VOS ESTIM ������������

Sarita vidal. ha dit...

Hola me a encantat el viaje de estudidis yo volia quedarme mes temps !!!!!



pero gracies per el viaje el que mes ma agradat a estat la discoteca i el parc aeric aunque al parc aeric lo vaig pasar un poc malement !!!!

gracis Jero,Maria i Alejandro!!!

Unknown ha dit...

Hola soc en Miquel Angel.

Aquets dies m'ho he pasat super be i m'ages agradad quedarme mes temps perque els monitors eran molt divertits pero el que esta per damunt per la meva part era en Joan.

ADEU!!!!!!!!

Unknown ha dit...

El que mes m'ha agradat va ser la discoteca perquè varem esta ballant tot el vespre i el parc aeri aunque me donas una mica de por, pero el que mes en va agradar del parc va ser la SUPER TIROLINA de 142m de llarg.

GRACIES A VOSALTRES JERÒ,ALEJANDRO I MARIA, nos lo hem pesat bomba.
GRACIES!!!!! ;) ;) ;) ;)

Unknown ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Unknown ha dit...

Hola Jero, soc na Laura. Em va agradar molt anar a Barcelona perque mai hi havia anat. Ca Manxol va ser molt divertit, sobretot perque es podia jugar a molts jocs com per exemple: futbòl,bàsquet,etc. També hi havia un parc infantil.
El menjar que ens donaven estava boníssim i a més jo em duia molt bé amb les cuineres.
Les activitats que vàrem fer van ser: tir amb arc, jugar a les bitlles, tirolina, segway, cantar, cuinar galetes, anar a la "Disco", etc.
La meva anècdota favorita va ser quan na Marta Gual estava fent neta la taula i en lloc d'agafar les molles amb la mà, les tirava a terra. Quan tú la vares veure li vares dir com es feia però com ella no entenia res em va fer molta gràcia!
Els monitors eren molt simpàtics amb jo, esper tornar qualque dia.

Una besada.
Laura

Unknown ha dit...

Hola sóc en Toni B.
El viatge d'estudis hem va agradar molt perquè els monitors eren molt simpàtics amb nosaltres, també per el menjar que feien a l'alberg on nosaltres varem estar i sobretot per les activitats que vàrem fer, l'activitat que més me va agradar va ser segway perquè em volia montar a un segway desde fa moltas d'anys i l'activitat que menos em va agradar va ser el parc aeri, en aquesta cativitat vaig descobrir que tinv por a les altures!!:-(
Moltes gràcies JERO, MARIA I ALEJANDRO per haver-nos fet aquest viatge d'estudis tan divertit i emocionant.

ADEUUUU !!!

Unknown ha dit...

Bon dia soc na Paula. El viatge d'estudia ha estat divertidísim, més del que m'esperava. La veritat es, que com no anavem al Port Aventura, tots a la classe deien que sería un avorriment, i al final, de tant escoltar-los, vaig acabar per pensar-ho. Pero no ha estat així, sobretot el dia del Parc Aeri, que, encara que al principi feia una mica de por, m'ha semblat el més divertit juntament amb la SUPERTIROLINA. M'ho vaig passar pipa.

Unknown ha dit...

Hola soc n'Alejandra. M'ha encantat el viatje d'estudis, m'ho he pasat pipa. A jo m'hagues agradat anar al PARK GÜEY perque mai hi havia anat. La meva activitat preferida ha estat la DISCO perque he pogut ballar amb els meus amics cançons que ni coneixia.

LA MILLOR ESPERIENCIA DE LA MEVA VIDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Unknown ha dit...

Gracies,per tot Jero Alejandro Maria tenc ara una molt bona impresio amb vosaltres gracies, gracies i gracies.
El millor viatge que fare dara cap endevant 😘

Una molt bona anecdota que tenc va ser cuan vaig començar a riure i la meva abitacio tambe.
I el menjar bonisim
👋♥☺😊😜🍴

Unknown ha dit...

Hola soc n'ian i aquest va ser el nostre primer viatge d'estudis inolvidable varam fer sewgey, parc aeri, disco... El que mes hem va agradar va ser la disco.


Gracias per tot y per aquest primer viatge d'estudis inolvidable, JERO,ALEJANDRO,MARIA,ROTGER,ARNAU I JUAN😝😋😋😀😁😂😁😀😂 HEM VAIG PASAR PIPAAAAAAA

Unknown ha dit...

Comentaris molt emocionants.
Sí, la veritat és que ha estat un viatge molt divertit. Ens ho hem passat molt bé. Però jo crec que també us hem de donar les gràcies a voltros perquè realment us heu portat molt bé.
Tant de bo d'aquí uns anys hi poguéssim tornar tots junts.Estic contenta de veure que us ha agradat i que ho recordareu tota la vida. Gràcies.

Ca Manxol ha dit...

Hola amics del CEIP Badies,

Des de la casa de colònies Ca Manxol us enviem una forta abraçada. Ens ho vam passar molt bé amb vosaltres, perquè us vareu comportar, vareu participar i vareu ficar molta il.lusió en totes les activitats.
Heu d'estar molt agraïts als mestres, perquè us van cuidar molt bé!!
Rebeu una salutació ben afectuosa des de Rasquera.
Arnau, Joan i Roger