dilluns, 15 de desembre del 2014

Viatge d'estudis

A la fi avui hem pogut donar la circular per fer efectiva la reserva de plaça del viatge d'estudis: els vostres fills la porten a la motxilla.
Tal i com vàrem informar a la primera reunió de principi de curs el tipus de viatge que es farà serà d'esport-aventura, estarem allotjats a un alberg de Tarragona i la durada serà de tres dies/dues nits.
Les dates de realització seran els propers 23, 24 i 25 de març de 2015.
Per si voleu conèixer alguna cosa més sobre l'alberg on romandrem, aquí teniu l'enllaç:
Alberg Ca Manxol

4 comentaris:

Eliana QC ha dit...

Quines ganes !!! 😸✨🎊

Unknown ha dit...

Que ve quines ganes que tinc


santi

Unknown ha dit...

Esper que sigi super divertit, esper pasar mes temps amb els meus amics i descancar un poc de les meves germanes.
Aquest sera el meu segon viatge.
QUE GUAY!!!!!!!!

Unknown ha dit...

Serà super divertit, el meu germà està frustradisim peró jo estic super emocionada perque pasaré 3 dies amb els meus millors amics i pasan el dia en el camp com a jo m'agrada.

Alejandra Massip