dijous, 6 de novembre del 2014

ATENCIÓ! VIATGE D'ESTUDIS!!

S'apropa Nadal i és temps de començar a recaptar fons de cara al viatge d'estudis... Tal i com es va parlar a la reunió inicial de pares vos comunicam que tenim la intenció de rifar una GRAN PANERA al final de desembre.
A aquesta reunió varen sorgir dues possibilitats:

a) Fer la panera amb les aportacions particulars de cada família, organitzant els productes per part dels tutors (Quantitat de dolç i salat, import...)

b) Fer la panera a partir d'una quantitat fixada per a cada participant i comprant els productes per part d'uns pares/mares encarregats de cada classe.

Ens agradaria saber com abans millor (DILLUNS 10) per quina opció vos decantau... Bé ens ho podeu fer arribar a través de l'agenda del vostre fill/a o a través del meu correu (els al.lots el saben).
Teniu en compte que si s'opta per la segona opció es necessitarà al manco UN PARE/MARE REPRESENTANT de cada aula amb qui posar-nos en contacte i gestionar l'assumpte.

Moltes gràcies.

4 comentaris:

Unknown ha dit...

Jero la meva mare ha dit la A

Unknown ha dit...

JERO L MEVA MARE A DIT A HI HO HA GEGIT I LA A LI PAREIX BE

Unknown ha dit...

La meva mare diu la A

Unknown ha dit...

Hola Jero la meva mare diu que es millor la A.