dijous, 5 de juny del 2014

El nostre projecte d'història

Després d'unes setmanes una mica diferents reprenem l'activitat habitual amb el projecte de Medi: la nostra Història. A partir d'una sèrie de personatges històrics o edificis singulars de la nostra illa intentaM entendre una mica més els fets que marquen el nostre present.
Com sempre, les presentacions s'han fet a partir del treball cooperatiu de tots els equips.
Esperam que vos agradin!!
La Prehistòria - ELS ESPORTIUS
Els romans - ELS FAMOSOS
Els àrabs - ELS MADRIDISTES
Jaume I El Conqueridor - L'UNIVERS
Ramon Llull - ELS ESTELS

18 comentaris:

Unknown ha dit...

Bon dia Jero soc na Laura espero que agui agradat el nostre projecte dels àrabs

Anònim ha dit...

Hola soc na Marta C la meva opinó sobre aquesta setmana ha estat genial: tota aquesta setmana ens hem posat en comu i fer feina amb grup per a una precentacó i a la meva taula em ha tocat la prehistória ha estat super divertit gracies a na Jero que ens enseña coses super divertides.
ADEUUU I GRACIES JERO

Unknown ha dit...

hola soc n'Ian i m'agradatmolt fe aquest traball me he dibertit molt y el meu el els romans. el que m'agradat els arabs Jaume 1 i en ramón llull at estat to divertit
adeuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


IAN

Shalim ha dit...

ha estat molt be m' ha agradat molt adeu

Unknown ha dit...

Hola soc en Mark hi ma agradat tot desde la prehistoria fins els arabs deu. ;)

Anònim ha dit...

Hola soc en Miquel Angel, crec que aquest progecte ens a servit per adinsarnos dins del pasat.
A sa preistoria no diu per que es diuen foners els foners.

Anònim ha dit...

Hola sóc en Luka i a mi en a tocat els romans pero a mi el que mes m´agradada sigut els arabs.

Unknown ha dit...

Hola,aquesta setmana m'ha agradat molt perque hem dedicat tota la setmana a fer Medi,el que més m'ha agradat ha estat el dels àrabs,perque s'han organitzat molt bé,en cambi en el nostre grup no ens hem organitzat gens bé.
ADEU!

Unknown ha dit...

Hola som na Lorena i a jo aquesta setmana a estat fentastica m´ha agradad molt els projectes dels altres

Unknown ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Unknown ha dit...

hola soc en Toni R i aquest treball m'ha agradat molt el nostre treball era la prehistoria i al principi estaba desordenat tot,pero al final hem fet un treball un poc decent.
P.D:el grup que més m'ha agradat ha estat els arabs,s'han organitzat molt bé.
ADEUUUU FINS DEMAAA.

Unknown ha dit...

Bon dia, soc na Paula i, encara que NO he mirat les presentacions que queden (vull dur-me la sorpresa demà)m'han agradat molt les que ja han estat presentades i esper que us agi agradat la nostra. :)

rebeca ha dit...

hola m'agradat tot molt.Hi ha aguns equips q no se entenian molt peró altres si aunque no hem vists tots.També m'agradat el traball amb el meu equip.

Anònim ha dit...

Bon dia tots son molt guapos pero tenc ganes de presentar el meu

Unknown ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Unknown ha dit...

hola Jero soc en Sergio i a yo m'agradad molt pero me agradaria aber fet la presentacio a classe

Unknown ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Unknown ha dit...

an quedat molt be pero no u e pogut fer